8 alimente care nu îngraşă

415

Te-ai hotărât să mănânci mai sănătos şi cu un conţinut mai scăzut în calorii? Atunci este cazul să începi să ai grijă la ceea ce mănânci şi să alegi exact alimentele care îţi oferă nutrienţii de care ai nevoie. Vrei să mănânci alimente care să nu te îngraşe şi nu ştii care sunt acelea? Atunci acest articol te poate inspira. Am ales pentru tine 8 alimente numai bune pentru a-ţi păstra silueta, alimente care nu îngraşă şi pot fi consumate oricât îţi doreşti.

1. Salata verde

Pe lângă faptul că are multe vitamine nu îngraşă deloc deoarece nu are calorii. Aşa că poţi cosuma câtă salată verde doreşti pentru că nu îţi pune silueta în pericol.

2. Broccoli

O legumă ce are vitamine, fibre şi antioxidanţi, oferă energie şi saţietate. Poţi să prepari broccoli în aburi, la cuptor sau supe şi piureuri. Această legume are foarte puţine calorii şi îţi va proteja silueta dar şi sănătatea.

3. Castraveţii

Aceştia conţin foarte multă apă şi nu sunt un pericol pentru sănătate, chiar revitalizând corpul şi tenul.

4. Grapefruit

Un fruct foarte folosit în curele de slăbire deoarece ajută la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge. Un grapefruit pe zi te va ajuta foarte mult ca să scapi de grăsimile în plus.

5. Pepene galben

Chiar dacă este dulce nu va afecta deloc dieta. Vitaminele pe care le conţine şi apa din acesta te va ajuta să te hidratezi şi îţi va da senzaţia de saţietate.

6. Avocado

Un fruct legumă ce este bogat în grăsimi sănătoase şi este şi uşor de digerat. Pe lângă asta ajută şi tranzitul intestinal şi poate fi consumat în salate sau sub formă de pastă cu unei de măsline.

7. Linte

Lintea conţine fibre şi proteine, au puţine calorii şi înlocuiesc nevoie de carne sau de pâine.

8. Mere

Un fruct miraculos de care ştim că are numeroase proprietăţi pentru corpul nostru. Acesta este foarte bun pentru că nu îngraşă şi poate fi consumat zilnic pentru că nu permite absorbţia grăsimilor.

Alte alimente care nu îţi vor afecta silueta: ulei de măsline, iaurt fără grăsimi, oţet, lămâie, scorţişoară, ceai neîndulcit, gem cu conţinut redus de zahăr, verdeţuri, soia, fructe de mare, pâine integrală sau dietetică.

RASPUNDE

Te rog adauga comentariul tau
Introdu numele tau aici