8 beneficii ale consumului de ciocolată

352

Ciocolata este un aliment ce ocupă un loc de frunte atunci când ne gândim la desert. Dacă eşti o iubitoare de ciocolată atunci o să afli o veste bună. Dacă până acum ai tot auzit sfaturi de la doctori sau de la prieteni cum că nu este bine să exagerezi cu consumul de ciocolată, află defapt că situaţia stă invers. Desigur că nu trebuie consumată în exces pentru a vedea cât de bună este pentru organism iar cea mai bună este ciocolata neagră care are un conţinut mare de cacao. Iată cele 8 beneficii pe care ni le poate oferi aceasta.

1. Îmbunătăţeşte starea de spirit. Dacă ai o zi proastă sau chiar deprimantă atunci mănâncă puţină ciocolată. Aceasta are în compuşii săi substanţe care stimulează starea de bine şi îţi poate induce o stare de linişte.

2. Reduce tensiunea arterială. Flavonoizii care se găsesc în ciocolată, mai exact în cacao, pot ajuta la normalizarea tensiunii arteriale. De preferat este ciocolata care are mai mult de 60% cacao.

3. Poate scade colesterolul. Tot flavonoizii sunt cei care ajută în diminuarea colesterolului rău din sânge.

4. Contribuie la o viaţă sexuală mai intensă. Ciocolata poate contribui la creşterea libidoului şi este ideală a fi consumată chiar înainte de o partidă. Totodată ajută organismul să fie mai relaxat în timpul acesteia.

5. Îmbunătăţeşte circulaţia sângelui către creier. Datorită ciocolatei vasele de sânge din creier se dilată şi astfel pătrunde mai mult oxigen la nivelul acestuia.

6. Previne bolile de inimă. Flavonoizii din ciocolată ajută la reducerea grăsimilor din sânge şi astfel este împiedicată înfundarea arterelor. Totodată se exclude riscul de a se coagula sângele.

7. Ameliorează simptomele menstruale. Datorită magneziului pe care îl are ciocolata, durerile menstruale sunt utile în perioadele menstruale dar şi în cele dinainte atunci când apar simptomele premenstruale.

8. Poate asigura minerale necesare organismului. Ciocolata cu un conţinut ridicat de cacao conţine minerale şi vitamine printre care vitaminele B, fier, fosfor şi potasiu astfel o putem introduce în alimentaţie.

RASPUNDE

Te rog adauga comentariul tau
Introdu numele tau aici